Mitt navn er Camilla Fossberg, er 31 år, har samboer og 2 barn på 5 år og snart 2 år. Jeg jobber som sykepleier og holder på med videreutdanning. Jeg bor på vakre Bjorøy og trener på Nr1Fitness i Fyllingsdalen.

Det er en tid for alt. En tid for glede, smerte, motgang og medgang.. Jeg har opplevd det meste av hele følelsesregisteret i løpet av de siste årene. Det gjør at jeg har måtte sette meg selv på sidelinjen, Camilla måtte på vent. For i en hektisk hverdag og også være i en situasjon hvor jeg måtte ta meg av ett alvorlig sykt familiemedlem, så hadde jeg ikke mer igjen til meg selv. Når jeg da har ‘laster’ fra tidligere, hvor jeg trøstespiser og har hatt ett negativt og feil forhold til mat, så endte jeg opp med for mange kilo og en kropp jeg ikke følte meg vel i.

Jeg er klar!

Jeg har vært medlem på Nr1Fitness i noen år nå, trent mye og virkelig fått kjenne følelsen av mestring og god utholdenhet. Det er virkelig en god plass å være, jeg ønsker meg tilbake dit. Jeg var på en god plass, men nå må jeg begynne på nytt, og jeg er klar! Jeg sulter etter å kjenne følelsen av å være fornøyd i egen kropp, av å kjenne at kroppen fungerer. En lettere og sunnere kropp. Jeg vet at Livea fungerer og jeg gleder meg til å gå gjennom denne livsstilendringen.

Jeg er så takknemlig for å få denne muligheten og ser frem til mange gode opplevelser og øyeblikk sammen med en god gruppe mennesker som sprudler av pågangsmot og godt humør.

Jeg er klar, er du?!

Uke 1 på Livea Livsstilendringskurs

Den første uken er gjennomført og gått fort unna! Denne uken har vært utfordrende og en berg og dalbane for kroppen. Uken har vært preget av både sultfølelse, svimmelhet, trøtthet, mange dobesøk, overskudd, treningsglede og mestringsfølelse.

Det er jo ofte første uken som er den verste, det å skulle gå inn i ketose er tøft for kroppen og det er noe en kjenner på. Så det er godt å være på en god plass nå. For første uken har virkelig gitt gode resultater. Ned 4,3 kg er noe å virkelig juble for. Jeg er så enormt fornøyd og jeg fikk en utrolig mestringsfølelse og motivasjon til å fortsette videre.

Tips til å få en best mulig shake

  • Jeg bruker alltid mer vann enn foreskrevet på pakken, gjerne 3-4 dl også fyller jeg opp med isbiter i shakeren. Da er shaken iskald, veldig god på smak og en får i seg litt ekstra vann som er så viktig på Livea.
  • Lag gjerne en sjokolade-mint som foreskrevet på posen, varm den litt i mikroen og hell oppi en kopp svart kaffe. En veldig kod kombinasjon!!
  • Kjør gjerne vann, isbiter og shake i blender, og du får en smoothie-variant.

Jeg starter som regel dagen min på Nr1Fitness, for å få i gang kroppen med å få opp pulsen og få mine 30 minutter med daglig aktivitet som er viktig for å få ett godt resultat på kurset. På kurset skal man ha aktivitet hver dag, og min måte å klare å gjennomføre dette på er å dra på treningssenteret hver dag for å trene. For min del trenger jeg å pushe meg selv ved å melde meg på timer. Da får jeg en mye bedre økt og presterer bedre. Noen dager har det blitt lengre økter, gjerne flere økter. Dette er jo noe en kjenner på kroppen selv, hva en klarer å gjennomføre, men for meg er det viktig å være aktiv. Det å utfordre min egen komfortsone og prøve ut nye ting, er spennede og gøy. I tillegg liker jeg godt å kjenne på kroppen at den har vært i aktivitet, og gangsperr er for meg god smerte.

Utfordringer

Utfordringer jeg har følt på denne uken er at jeg vært til tider veldig sulten og ønsket om å småspise har vært stort. Det er jo ett sjokk for kroppen å plutselig bare drikke måltider, og ikke få fylle opp magesekken slik den er vant til.. En nullstiller alt på en måte. Og hva gjør man så i slike situasjoner? For meg er det å smådrikke på vann, som første punkt. Jeg føler det hjelper veldig! Ellers er det å være opptatt med andre ting, som hobbyting, organisere ting, trene.. eller være litt hard med seg selv og bare kjenne på den følelsen av å være sulten. For meg er det en del av hele prosessen, jeg liker å kjenne på hva jeg faktisk går gjennom.

Jeg føler meg veldig godt i gang etter førte uken og ser veldig frem til fortsettelsen

Så nå er det bare å forberede seg på uke 2!

LES MER OG START DIN LIVSSTILSENDRING I DAG!